Aquesta iniciativa té com a objectiu impulsar els negocis locals de la ciutat de Mataró, involucrant als clients a través de les xarxes socials per participar en el concurs.
Els clients interessats podran accedir al concurs entrant al perfil de les xarxes socials d’Instagram @nemmataró durant les setmanes prèvies al 30 de març, i abans del dijous dia 30 es farà un sorteig per seleccionar els dos afortunats que participaran en el programa de televisió. Cada concursant anirà acompanyat d’un càmera i un presentador, i hauran de fer compres per valor de 200 euros com a mínim en cada un dels establiments participants que hagin decidit col·laborar amb l’acció. Els establiments que participen son: BAMBAG, BEL PERRUQUERIA, BY NINS, CAN SERRAT, EL CIGRÓ SALAT, EL MÓN DE L’ESQUITX, MARC BARTOLÍ PERSONAL TRAINER, MITTE., NEXE, PEPA PAGÈS, SATERRA JOIERS, SOMSIS, RC STUDIO, GENERAL ÒPTIQUES I MONTSE INTERIORS.
El concurs es realitzarà pels carrers comercials ciutat i el primer que arribi a la meta podrà quedar-se amb totes les compres que hagi fet, amb un valor total de 3.000 euros. Amb aquest format, l’organització pretén donar un impuls als negocis locals de la ciutat, així com donar a conèixer als clients els productes que ofereixen els establiments comercials i empreses participants.
Aquesta acció està patrocinada per ETL Maresme, que s’ha unit a per fomentar l’activitat comercial a la ciutat i promoure les vendes dels negocis locals. Gràcies al suport d’ETL Maresme, aquesta acció esdevé possible i es pot dur a terme de manera més efectiva per beneficiar als establiments participants i als clients que hi participin.
NEM espera que aquesta iniciativa tingui una gran acollida i que serveixi per impulsar de les vendes dels negocis locals de la ciutat, alhora que fomenta la participació ciutadana en aquesta activitat comercial mitjançant les compres locals.
També és important destacar que aquest concurs es realitza amb la col·laboració de TVMataró, per aportar la seva experiència en la producció audiovisual i donar visibilitat a l’acció a través de la televisió. A més, la passada edició del concurs va obtenir uns nivells d’audiència molt elevats, el que va fer que TVMataró es mostrés molt interessada a col·laborar en aquesta nova edició. Gràcies a la seva col·laboració, el concurs arribarà a un públic més ampli i tindrà un impacte més gran en la promoció dels negocis locals de la ciutat.